~EYLÜL&KORAY~

~EYLÜL&KORAY~
@eylsu
Ölmek için yaşiyoruz ...
Benim şiirlerim çay kokar, düşlerim sade sen… Demlikte nefesin, bardakta gamzen.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bana Iazım oIan biraz kokun, biraz güIüşün ve biraz da bakışın. Ya neyse uzatmayaIım, en iyisimi, yanımda oI yeter!
Sadece ölen mi hayatını kaybeder Senin yokluğun ne peki ??
O gelmeden kaldırmayın cenazemi. Bırakın soğusun cesedim. Ben canımdan çok sevdim..!! KİM BİLİR: Belki o da sevmiştir!! Bırakın örtmeyin, Yüzümü… Son kez gelsin görsün beni! Sakın üzülmesin soğuk ellerimi avuçlarına Alsın!! Susturmayın ağlasın!! Onun gözyaşları damlasın üzerime!! Kendi elleriyle koysun beni Mezara… ve son kere fısıldasın, Kulağıma.!! Seni seviyorum!! Birtanem.. ne olur kalk diye..
Her gece onu düşünmekten saatim ilerlemez oldu. Kim sorarsa saat kaç diye, cevabım hep aynı; O’na doğru.