Eylül Dilek

Eylül Dilek
@eylul_dlk
hislerimin odası
Üniversite
Antalya
30 Ağustos
6 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
Ben, yine de vazgeçmedim seni sevmekten. Eskisi gibi değil ama. Biraz buruk, biraz küs, biraz sitemkâr seviyorum artık seni...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
benim sana olan aşkımın kalbime zehir pompaladığını sanardım ama acı kalple değil zihinle hissediliyor..
Kitap gibi düşün.. Sonu belli, Ama her cümle farklı anlamlar barındırıyor.. Farklı yollara çıkıyor. Bu kadar anlam barınıyor mu hayatımda bilmiyorum ama sonu belli olan bir şey için neden bu çaba ?
Yarayı açık bırakırsın,acır. Kapatırsın izi kalır. İp geçmez,iğne dikmez.. Bazı insanlar,seni bazı anılarla yaşamak zorunda bırakır.
Ruhumda sevgiden bir çiçek bahçesi var ama topraktaki nefret o kadar büyük ki solmuş bir çiçek bahçesi ne kadar güzel olabilir