t*şaklı. TDK"da "sözünü geçirir, tuttuğunu koparır, yiğit" anlamlarına gelen bu sözcüğü ilk duyduğumda ya da sözcüğü ilk fark ettiğimde diyeyim, kötü hissetmiştim. Çünkü bu sözcük olumlu bir anlamda kullanılıyordu. Ama bu organdan bende iki tane değil bir tane vardı. O halde acaba ben sözümü geçiremez, tuttuğumu koparamaz mıydım ? Yiğit değil miydim? Bu arada aklıma gelmişken yiğit, mert, alp gibi kelimelerin aynı zamanda erkek ismi olarak kullanılmaları da tesadüf olmasa gerek. Yoksa erkeğin toplumsal cinsiyeti, erkek isimlerinde dahi dolaşıyor mu ?