Eylül

Eylül
@eylullatesoglu
BANA DM ATMAYIN Raf: eylullatesoglu
"Belki de ölüyüm de, içimdeki cesedi edebiyatla hayata döndürmeye çalışıyorum."
Sayfa 25·Kitabı okudu
Reklam
"Yarın yine aynı olacak. Mutluluk asla gelmeyecek. Bunu biliyorum. Ama bir gün mutlaka gelecek, yarın sabah gelecek diye inanarak uyumak daha iyi değil mi?"
Sayfa 52·Kitabı okudu
"Neden acı çekiyorum, endişeleniyorum, yalnız hissediyorum, üzgünüm falan diyorum acaba? Her şeyi açıkça söylesem ölür müyüm sanki? Hissettiklerimi çok iyi biliyorum ama onları tanımayacak tek bir isim, sıfat söyleyemiyorum. Sadece kaygılanıp duruyorum, en sonunda da öfkeden kudurup gözüm dönüyor."
Sayfa 48·Kitabı okudu
"Güzelliğin içeriği falan olur mu hiç? Saf güzellik her zaman anlamsız ve ahlaksızdır."
Sayfa 37·Kitabı okudu
"Mazideki her şeyi özlüyorum. Kan bağı tuhaf bir şey. Yabancı biri söz konusu olunca yollarınız ayrılmasıyla beraber her şey yitip unutulsa da, kan bağıyla bağlı olduğunuz kişilerin güzel özlenilen tarafları daha çok hatırlanıyor."
Sayfa 32·Kitabı okudu
Reklam