Bu kitabı ilk 11 yaşımda okumuştum ve psikolojim bozulmuştu. 11 yaşında bir çocuğa da bunu okutmazsın ya djdnfjskkfls ama çok güzel kitap okumayan yoktur zaten ama varsa kesinlikle okusunn🥺 Çok etkilemişti beni...🖤
the cry of silence
@thecryofsilence
·
"Acıyor mu?"
"Artık hissetmiyorum," dedi.
"Acıyormuş gibi görünüyor."
"Artık hiçbir şey hissetmiyorum," dedi.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ya nası ya?Yarım saattir aynı cümleyi söyleyip duruyorum.Şu Marie Lu ya bir IQ testi yaptırsınlar merak ettim kaç çıkacak.Birinci kitabı sevdiyseniz ikinci kitapta ÇILDIRACAKSINIZ!