“Ama sorunların bir ömür boyu sürmeyecek ki” dedim,sırtına dokunarak. “Bir gün sonra erecek. O zaman yeniden düşünürüz artık. Belki de o zaman benim yardımıma koşmak sana düşer. Hayatımızı bir muhasebe defterine gire yaşamıyoruz ki. Mademki şimdi senin bana ihtiyacın var,benden faydalan. Göremiyor musun bunu? Neden bu kadar katısın? Hadi rahatla biraz,şu kalkanlarını indir. O kadar gerginsin ki,hayatta hep en kötüsünü bekliyorsun. Biraz bırak kendini,gerisi gelecek.”