📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hepimizin yaraları var kekê min ê delal dedim , biz derin yaraların çocuklarıyız, yaralarımız , bazen benim yaram gibi yüzde olur , bazen de seninki gibi yürekte...
Yaralarım.. onlar , henüz her şeyden bihaber olduğum zamanlardan kalmadır, onları ne zaman aldım, hiç hatırlamıyorum.
Ve tutamadım kendimi, ağlamaya başladım.
-Peki eğer Dengbêj olmak istiyorsan , kitaplarla ne yapacaksın?
- Kitapların sesini duymak istiyorum, kitapların sesinin sayısız olduğunu biliyorum, o sayfaların arasında her çeşit ses var .
- bakın şu acayipliğe ? Mamo'nun şaşkınlığı daha da arttı.
Biro, fiyakalı genç. Kim sana öğretiyor bu tür lafları? Hocaların mı?
- Hayır, dedim , ben biliyorum, kitaplar seslerle dolu değil mi , hayatın sesleriyle ?