Kitabı okurken olanları birebir yaşamak galiba biraz tuhaftı.. bir kez daha anladım ki her çağda her yılda her dönemde şuan etrafımızda bulunan insan tiplerinin hepsi varoldu. Yaşadığımız pandemi döneminde yasaklara uymayan, virüsü tanımayanlar varken aynısını kitapta okudum. Genel olarak sürükleyici ve diyaloglardan uzak bir kitaptı. Diyalogların az olması bana Gabriel
Garcia Marquez tarzını anımsattı. Her şeyin bu kadar detaylı kurgulanması hoşuma gitti. Öneriyorum , kitabı tavsiye ederim.