Kitabı maalesef beğenmedim yazarın Aeden Aeden kitabını okuduğumda hayran kalıp bu kitabını da aldım ama yok yani sevemedim. tarih konulu olduğu için büyük beklentiyle aldım ama beklentimi asla karşılamadı, olaylar çok kopuk ve birbirinden bağımsız. Okurken çok sıkıldım.