Oldukça etkileyiciydi,kitap insanı içine çekiyor. Naoko nun içsel bunalımı sarsıcıydı.benligim bu kitapla birlikte hüzün kapladı. Sonu yarım kalmış gibi daha devamı olsa keşke diye söylendim kendimce.
Okunması gereken bir kitap yer yer sürükleyici.Kitaplari okumamanın yakmakla eşdeğer olduğunu vurgulayan kitapların anlattıklarını korumak gelecek nesillere ulaştırmak için yapilanlar !
Değerli bir başucu kitabi!