Serinin en sevdiğim kitabı diyebilirim sanırım. Hâlâ daha açıp açıp bazı bölümlerini okurum. Bilhassa yan karakterlere düşkün biri olarak, favori karakterim olan Sirius Black'in bu kitapta seriye katılması da bunda başat rol oynuyor. Rowling'in yarattığı en harika karakterdir Sirius bana göre. Âh o son der, susarım.