Düşünce, özbilinç sahibi olduğumuz gerçeği hayret verici geliyor. Bir insan kendisinin farkına vardığında, doğa kendisinin farkına varmış olur. "Doğa insanlıkta gözerini açar ve orada olduğunu fark eder." Bu düşünce insanın içini ürpertebilir. Benim aracılığımla doğa varolduğunun farkına varıyor.