Belirli bir amacı olmayan akıl kendini yitirir , çünkü söylendiği gibi ,
Her yerde olmak , hiçbir yerde olmamaktır .
"Her yerde yaşayan insan maximus , hiçbir yerde yaşayamaz."
İnsanda nasıl bir özellik vardır ki , dokunduğunu değiştiriyor; tabiatı gereği güzel olan şeyleri bozuyor, iyi olma düşüncesi bazen öyle aşırı vir hâl alıyor ki , iyi olalım derken kötü oluyoruz .