f_srgl

f_srgl
@f_srgl
Mᵘˢᵗᵃᶠᵃ Kᵉᵐᵃˡ Aᵗᵃᵗᵘʳᵏ
İki insanın paylaşabilecekleri en mahrem duygu aşk ya da arzu değil ; acıydı.
Reklam
Kötülük ölmüyor. Asla ölmüyor. Sadece yeni bir yüze yeni bir isme bürünüyordu.
... çünkü itiraf etmek , itiraf edip de ceza almaktan daha büyük azap .
Ne kadar yakın ve aynı zamanda ne kadar uzaktı yarın.
Korkunun kendisi kişiye bir ceza olarak yeter mi ?
Reklam