"Olur ya. Bu memlekette kocası karısını kıskanır,öldürür; oğlan sever, kızı başkasına verirler, öldürür;baba, sevdiğine kaçan kızını orospu oldu diye öldürür;kadın, başkasına dadandı diye kocasını öldürür; abisi
erkeklerle konuşuyor diye kız kardeşini öldürür...
Daha söyleyeyim mi?