Generalle kadın bu defa bana selam vermediler. Böylece benden intikamlarını almış oldular. Artık rahatlayabilirlerdi! Çünkü eminim ki herkes gibi onların da insanlık için iki dileği vardı. Birincisi, dünya barışı. İkincisi de: Kimsenin kanı yerde kalmasın!
Şu duru suda gördüğüm yansımanın topraktaki gölgemden ne farkı vardı? Belki de insanın dışı suya, içi de toprağa yansıyordu. Fark buydu! Dünyanın bütün gölgeleri bu yüzden kapkaranlıktı...
Türkçede sadaka diye bir kelime var. Ve bu kelime, yine Türkçedeki başka bir kelimeyle aynı kökene sahip. O kelime de sadakat. Düşünebiliyor musun? Sadakayla sadakatin kökeni aynı. Niye sence? Çünkü birilerinin sana sadık kalmasını istiyorsan onlara sadaka vereceksin! Ama tabii bunun için de ilk yapman gereken şey, insanları sadakaya muhtaç hale getirmek!