Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnsanlar niçin böyle yaşıyorlardı?Niçin bazıları iyi bazıları kötüydü?Niye bazıları mutlu, bazıları mutsuz?Niye bazılarından herkes korkar da bazılarından kimse korkmaz?
Dedem diyor ki,atalarının adlarını, kim olduklarını unutanlar, kötülük yapmaktan utanmazlarmış.Çünkü o zaman insanın nasıl biri olduğunu ne çocukları bilirmiş ne de çocuklarının çocukları.