Takipçi kasma derdinde olanlar beni takip etmesin. Çünkü engelliyorum.
Kendi yazdığım kitaplarımla ya da burada paylaştığım kitaplarla ilgili bilgi almak dışında, sohbet etmek maksadıyla dm ye yazmayın lütfen.
Geri takip yaptığım için, paylaşımlarınızı beğendiğim için dm yazmanıza hiç gerek yok!
Burada bulunma amacım; kendi yazılarımı gerçek okurlarla buluşturmak ve okunulan kitaplardan bir cümle dahi olsa yeni bir fikir kazanmak.
Teşekkürler...
Fadime Arslan 📚🖊️📖