Yavrucağım, dün gece hayata gözlerini yumdu. Hakikatte daha fazla yaşayacak olursam, yine yalnız olacağım. O aşina olmadığım, siyahlara bürünmüş, kaba saba adamlar yarın gelecek. Bir tabut getirecekler. Benim zavallı, biricik çocuğumu onun içine yatıracaklar. Belki tanıdıklar da gelecek ve çelenk getirecekler. Fakat bir tabutun üzerinde duran çiçeklerin ne anlamı olabilir? Beni teselli edip bazı sözler geveleyecekler. Ama bu cümlelerin ne faydası olabilir ki bana? Ondan sonra yine bir başıma olacağım, biliyorum.