İlk kitap kadar sürükleyici veya eğlenceli değildi, ama çok daha karanlık ve aksiyonlu bir kitaptı. Sadece bazı gereksiz şeylerin çok yavaş olurken gerekli, merak uyandıran şeylerin oldukça hızlı geçip gitmesini sevmedim. Son ana kadar başka bir olay üzerinden ilerleyip son anda ters köşe yapması yine hoşuma gitti. Ama sonu çok feciydi. Yeni kitap bir an önce çıksa harika olur.