Viann midesini ağrıtacak kadar derin bir utanç duydu. Gerçekten kardeşine -kardeşine- gitmesini ve bir daha gelmemesini mi söylemişti?
Isabelle bunu kendi ailesinden, onu sevmesi gereken insanlardan hayatı boyunca kaç kere duymuştu?
Artık neyin doğru olduğunu bilmiyorum. Sophie’yi korumak ve onu güvende tutmak istiyorum ama insanların, başka bir Tanrı’ya dua ettikleri için iz bırakmadan ortadan kaybolduğu bu dünyada güvende olmanın ne anlamı var ki?