Bu hayatta iyi niyeti fazla ucuz tutmanın insanlara kaybettirdiğini düşünüyorum. Siz insanlara açık kalpli, şeffaf ve samimi duygularla yaklaşırken onlar arka planda farklı hesaplara girişiyor, farklı bağlantılar kuruyor, size sizin onlara baktığınız bağ, empati, iyi niyetle bakmıyor; sessizce kendi geleceklerini güvene almanın hesaplarını yapıyorlar. Bu yüzden iyi insanlar, her yerde saf bir şekilde iyi olmamayı öğrenecek kadar akıllı, başkalarının kendini öncelediği gibi kendini başa koymayı bilecek kadar da sınır bilen biri olmalıdır. İyiliğe evet, aptallığa hayır.