Dün çocuktuk ikimiz de.
Şimdi ise…
Kalbimiz büyüdü ikimizin de
İçlerinde birbirine yer bulamadan.
Belki farklı olurduk, güzel olurduk.
Biz bileme(z)dik bu yolu
Görseydik yıllar önce, şaşar kalırdık
Ve o uzaklaşan o kalplerimizi doldururduk birbirimizle.
Şimdi dolar mı bilinmez ama
Aradan geçen yılların telafisi yok.
En hüzünlüsü de bu…
Sen şiir yazardın,
Ben ise çok beğenirdim, özenirdim.
Şimdi senin duyamadığım dizelerinin yerine bu cümleler geçti içimden,
Şiir olur mu bilinmez ama
Gecenin bu vaktinde içimden geçenlerdir.