Dünyanın düz olmasından, kutupların altında farklı bir medeniyet olmasına kadar bilimum teorilerin hepsini savunan arkadaşımın canına okumuştum, korona'yı uçakla atıyorlar dediğinde. Haklı çıkma ihtimali o kadar huzursuz ediyor ki.. Sakinleşemiyorum.