Faruk

Peki, biz ne yapacağız şimdi barbarlar olmadan?  Bir çeşit çözümdü onlar sorunlarımıza. 
Medeniyet
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Faruk

, bir kitap okudu
10/10
·152 syf.·
Beğendi
·
2023 3. kitabı
Rasim Özdenören
7.8/10 · 509 okunma
Sizce, insanlık tarihinin merkezinde yer alan coğrafyaya bugün neden “Ortadoğu” diyoruz? Japonya, hangi coğrafi tasnife göre ”Uzakdoğu” kabul ediliyor? Tersinden düşünecek olursak mesela Amerika’ya niçin “Uzakbatı” demiyoruz.
Dürüst bir arkadaş yalnızlıktan, yalnızlıkta kötü bir arkadaştan daha hayırlıdır. ~Ebu Musa~
Din