farukk

farukk
@farukovic
Ab-ı Hayat
- Âb-ı hayat aramaya gitmek mi istiyorsun? - Evet. - Çok şey! Dünyada belasını arayan adam da varmış! - Âb-ı hayat... - Tasavvuru mümkün olan belaların en büyüğü, akıl edebileceğimiz azapların en müthişi. - Ebediyen yaşamak ha! - Şüphe yok. Bu âlemin bütün zevki yokluk ümidiyle vardır. - Olmaz şey. - Hakikat bu. Hayatın zevki ölüm sayesindedir eğer ölüm olmazsa, hayatın hiçbir kıymeti olmazdı.
Sayfa 112·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

farukk

, bir kitabı yarım bıraktı
N. H. Kleinbaum
8.8/10 · 33,2bin okunma

farukk

, bir kitap okudu
10/10
·360 syf.·
2024 19. kitabı
J. K. Rowling
7.1/10 · 12bin okunma