fasea

Neden bazıları için kader, yavrusu daha annesinin karnındayken mutluluk müjdesi verir; ama bir başkası yetimhaneden çıkıp doğruca sokaklara düşer?
Reklam
Neden her şey böyle oluyor, iyi bir insan karanlıkta kalıyor,bir başkasınaysa mutluluk kendiliğinden geliyor?
Çok tuhaftı! Ağlayamadım;ama ruhum paramparça olmuştu.
Ah,ne yapacağım, ne olacak benim kaderim?Çok ağır geliyor benim böyle bir bilinmezlikte olmam,bir geleceğimin olmaması,başıma ne geleceğini tahmin edememek.
Dünyadaki kötülük neredeyse her zaman cehaletten kaynaklanır ve eğer aydınlatılmamışsa, iyi niyet de kötülük kadar zarar verebilir.
Reklam