Aslında çeviri kitap okurken olaylar, kişiler ve mekanlar konusunda pek iyi olmamama rağmen bu romanda bunu hiç hissetmedim. O kadar sade ve güzel bir anlatımı vardı ki çevirmeni tebrik etmeden geçemeyeceğim.
Kısacası;
Düşünmeden elinize alın ve okumaya başlayın.