Sabahattin Ali'yi genellikle sosyal medyada bolca fotoğrafının paylaşıldığı ve muhtemelen çoğunun okumadığı "Kürk Mantolu Madonna" eserinden biliyordum.
Kütüphanede bu kitabı yeni gelmiş gıcır gıcır haliyle görünce, uzun zamandır ertelediğim
Sabahattin Ali eseri okuma planını derhal öne çekerek okumaya başladım. İşlerim nedeniyle zaman zaman okuyamasam da okuduğum her satırını zevk alarak okudum. Hani bazen izlediğiniz film hiç bitmesin istersiniz ya örneğin "Avengers-Titanik-Selvi Boylum Al Yazmalım-Çiçek Abbas VS daha uzar bu " öylesine bir eserdi. Herkesin okuması gerekir ki, kim olsa okumalı. Siyasi görüş dünya görüşü önemli değil. Herkes herkes