Kitap tam bir Rıfat Ilgaz kitabı. Okurken Karadeniz havasını teneffüs ettiriyor. İstiklal savaşı dönemini gözünüzün önüne tüm gerçekliğiyle seriyor ve siz bu gerçekliğin tam içinde buluyorsunuz kendinizi.
Bana göre eksik olan tarafı zamansız bitmesi. Kitabın devamı var mı bilmiyorum ama aniden bitti. Bazı şeyler yarım kaldı bana göre.