Enteresan bir kitap. İsmi merak uyandırdığı için okudum, ama beklediğimden daha farklıydı. Kitapla ilgili çok arada kaldım. Yorumları okuyunca da bir kısmın çok beğendiğini, diğer kısmın hiç beğenmediğini anladım. Benim için de büyük bir edebi değeri yoktu. Sadece iyi gözlem yapan, biraz da içine kapanık bir ergenin günlüğü gibi. Vakit geçirmek için okunabilir, bazen kendi düşüncelerinizi de bulabilirsiniz ama çok beklenti içinde olmamak lazım.