14 yaşındaki Kız çocuğu gece saat 22.00’de çalıştığı fabrikada kıyafetini ambalaj makinesine kaptırarak parçalanarak öldü! Kadınların gece neden dışarıda olduğunu sorgulayan zihniyet o kız çoçuğunun neden gece yatağında değilde çalışmak zorunda olduğunu sorgulasın,neden bu gün okulda olmadığı sorgulasın gerçekten öfke doluyum her köşe başı her sokak okul saati mendil satan, müzik yapan çocuklar ile dolu neden görmezden geliyoruz neden bunun için kimse ses çıkarmıyor anlamış değilim çocuktur çalışmayı öğrensin, iş öğrensin dediğiniz çoçuklar kendi çocuklarınız olsa vicdanınız el verir mi ya da ucuz işçi çalıştıran kalpsiz iş verenler yazık ya denetim desen yok yazacak çok şey var aslında konuşmamız gereken halletmemiz gereken sayısız konu var ama biz yine bize değmeyen yılanı oymamak zorundayız…