Kadın demek mücadele demek,güç demek dünyanın en medeni ülkesinde bile kadın mücadele içerisinde bir kadın dünyayı değiştirebiliyorken,dünyadaki yaşamın devamlılığını sağlıyorken hep bir yerlerde acı çekiyor yaşam mücadelesi veriyor. Korkuyorlar kadından; çünkü kadının güçünün farkındalar kadın isterse dünyanın daha güzel olacağını kadın eli değerse çiçekler açacağını barış ,huzur olacağını bundan korkuyorlar bilmiyorlar karşılıksız sevginin ne olduğunu o yüzden bir yerlerde kadının kıyafeti,vücudu istismar ediliyor kadınları sindirmek ,susturmak istiyorlar oysa şunu unutmamalılarki en zalimin ,en güçlünün,en başarılının annesi de kadın,kadını yenemedikleri için insanoğlu kendini üstün görüyor kadınlarla savaş halindeler. Keşke kadınları sindirmek ,susturmak yerine kabullenseler o zaman insanoğlu da mutlu olacak tarihte hiç bir kadın savaş emri vermememiştir çünkü kadın demek barış demek kadın demek huzur demek kadın demek sevgi demek bu günlerde kadınlar kıyafeti ,saçı yüzünden öldürülürken bunca nefreti anlamak mümkün değil kadın nesne değildir bir sahiplik objesi olamaz. Kadınlar insandır, erkekler insanoğlu o yüzden kadın ile savaşı bırakıp kabullenmeyi ,sevmeyi denemeli insanoğlu …