Sevda gözlerini bürümüş. Bence aşk deliliktir. Çünkü aşık olanın gözü hiçbir şeyi görmez. Hem tehlikeli, hem de zayıflıktır. Tehlikelidir çünkü aşkına gelebilecek zarar karşısında aşığın gözleri kara olur, yakar-yıkar, ölür-öldürür. Zayıflıktır, çünkü tüm gücünü aşk alıp götürür. Bu yüzden de kandırılmaya açıktır.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!