bendesin ve bir o kadar da benden uzak
benimlesin ve gözün başka yerlerde
sohbet yolu tükendi benim için
sen hararetli bir sohbete dalmışsın ellerle
kederim de sensin sevincim de
sana sığınmak istiyorum
ayrılmak istediğini söyledin benden ne yazık, ne acı! vefa bağı kopabilirmiş demek öyle mi?
kendimden kopar ayrılırım ama senden ayrılmam āşıkların yemini bozulabilirmiş demek, öyle mi?
rüyamda gördüm seni sarhoşum
ah! demek rüyalara kaldı seni görmek
ilk gün, bir daha görmeyeceğim onu
dedim, söz verdim kendime
ikinci gün de tuttum sözümü
lakin kaygı ve hüzünle
üçüncü gün de geçti
sözüm sözdü, ama
öldürüyordu zindanımın karanlığı beni
ve bu zindanın bendim gardiyanı da
verdiğim sözü tutamazsam
bu defa öldürür bu keder beni
oturup bekleyeceğim
elbet bir gün gelir geri