"Anlıyor musunuz, anlıyor musunuz sayın bayım, bir insanın artık gidebileceği hiçbir yerinin olmaması ne demektir, anlıyor musunuz? Çünkü her insanın gidebileceği hiç değilse bir yerin olması gerekmez mi?.."
Bazen bir şeye tutunmak bırakmaktan çok daha fazla zarar verir. Bu yüzden insan kalması gerektiği kadar gitmesi gerektiği zamanı da iyi bilmelidir. Yaşamda hiçbir şeyi zorlama! Çünkü senin olan şeyi kaçırman mümkün değildir. Senin olan seni bulacaktır.