…”Yer değiştirenler, gelenler, gidenler, her dakika gerçekleşen onlarca işlem, anonslar, akan yazılar ve böylesine bir hareketliliğin içinde, her biri kendi hikayesinde yaşayan birbirinden habersiz insanlar.”
“Evliliğin, bir yuva kurmak ve bir hayatı paylaşmak için özgürlükten vazgeçmek olduğunu bilmiyor muydun?” demiştim.
“Evet” diye cevap vermişti.
“Teorik olarak biliyordum. Buna hazır olduğumu sanıyordum, ama bilmekle yaşamak aynı şey değilmiş. Beni affet!”
İnsanlar arasında eşitliğin olduğu tek şey ölüm galiba!
İstediğiniz kadar paranız olsun, dünyanın en önemli adamı olun, Azrail gelince yapayalnız ve çok çaresiz kalıyorsunuz.