ғαтʍɑɑlҽw ツ

ғαтʍɑɑlҽw ツ
@fatmalew
ɑrşīv-kįtɑpʟɑrdɑɴ-sɑtırɑrɑsı-ɴotlɑrıʍツ 𝕝ü𝕥𝕗𝕖𝕟! 𝕜𝕚𝕥𝕒𝕡𝕤𝕖𝕧𝕖𝕣𝕝𝕖𝕣, yıl içinde belli aralıklarla, düzenli okuma yapan okurlar 𝕥𝕒𝕜𝕚𝕓𝕖 𝕒𝕝𝕤ı𝕟!
‘İnsanlar’ dedi, neden böyle yapıyorlar? Nimeti yere neden atıyorlar? Hem kuşlar sonra o ekmekleri almak için geliyor da arabaların altında ölüyorlar..
Sayfa 34 - Nesil Yayınları
Hikaye-Öykü
Reklam
"Ekmek." dedi. "Ne?" dedim. "Ekmek" dedi, "yola ekmek atmışlar. Nimet böyle yere atılır mı?”
Sayfa 33 - Nesil Yayınları
Hikaye-Öykü
Şöyle güzel bir şeyler dinlemek zorunda hissettim kendimi.Dinlenmek için güzel bir şeyler dinlemeye ihtiyacım vardı…
Sayfa 32 - Nesil Yayınları
Edebiyat
İşte Anadolu'nun bu tarafı güzel. Gece geceye benziyor,gündüz gündüze benziyordu. Kimsenin acelesi yok; karmaşa, gürültü, kalabalık hiçbiri buralara uğramıyordu.
Sayfa 32 - Nesil Yayınları
Hikaye-Öykü
‘Bir yer de soba varsa muhakkak onun yanına otururdum ben…’
Sayfa 30 - Nesil Yayınları
Hikaye-Öykü
Reklam