ғαтʍɑɑlҽw ツ

ғαтʍɑɑlҽw ツ
@fatmalew
ɑrşīv-kįtɑpʟɑrdɑɴ-sɑtırɑrɑsı-ɴotlɑrıʍツ 𝕝ü𝕥𝕗𝕖𝕟! 𝕜𝕚𝕥𝕒𝕡𝕤𝕖𝕧𝕖𝕣𝕝𝕖𝕣, yıl içinde belli aralıklarla, düzenli okuma yapan okurlar 𝕥𝕒𝕜𝕚𝕓𝕖 𝕒𝕝𝕤ı𝕟!
“Ben o an telefonda anladım ki bir insan bir insana sesiyle de sarılabiliyormuş.”
Sayfa 24 - OLİMPOS YAYINLARı
Edebiyat
Reklam
Sevilmeyeceğimi bile bile ona gittim. Gittiğim her adımda bittim.
Sayfa 20 - OLİMPOS YAYINLARı
Edebiyat
‘Çekildim köşeme hissizleştim. İnsanın geleceği en kötü noktalardan biri hissizleşmektir.’
Sayfa 19 - OLİMPOS YAYINLARı
Edebiyat
‘Gözünüzü boyayan değil de kalbinizdeki en ufak hasarı onarmaya çalışan insanları sevin.’
Sayfa 16 - OLİMPOS YAYINLARı
Alıntı
Göz boyamaya çalışan herkese siyahtım ben.
Sayfa 16 - OLİMPOS YAYINLARı
Edebiyat
Reklam