Öğretmenlik anlayışım gereği, gireceğim dersi çok iyi bilsem de yeniden gözden geçirir, planımı yapar ve yeterince hazırlanırdım. Bu bana kuvvet verir ve sınıfta kendimi güçlü hissetmemi sağlardı…
"Kâinatın ipleri Allah'ın elindedir. Hiçbir hadise Onun ilmi ve bilgisi dışında değildir. İnsanların bütün merhameti ve şefkati toplansa, Allah'ın şefkat ve merhametinin yanında bir pırıltı olamaz. Allah'ın takdir ettiği her şeyde bir hikmet bir güzellik vardır."