Şu hayatta geçmeyen yâr veya yara yoktur.İnsana verilmiş en büyük mucize nedir bilir misin?
'UNUTMAK'
Eğer yaşadığın her aşkı, ayrılığı, mutlu günleri hatırlıyor olsaydın, bugüne zaten asla varamazdın.
Herkes ne diyecek?...Fakat bu ana kadar herkesten ne gördüm ki...Bana en yakın olanlar dahil olmak üzere,bu herkes dedikleri şey beni üzmekten,hayatımı manasız bir hale sokmaktan başka ne yaptı?
Herkes bir gün gider;
Kimi muhabbetimizden,
Kimi yanımızdan,
Kimi yolumuzdan,
Kimi gönlümüzden,
Kimi hayatımızdan...
Gitmek isteyene yol çoktur...
Gidenlerin yolu açık...
Kalanların hayatı güzel olsun...