Ama genelinde de özelinde de zulüm ve şiddet dolu, açgözlülük ve anlamsız eziyet dolu haliyle şu dünyaya bir bakın ve bana söyleyin: Adaletli, kutsal denilen Tanrı böyle bir kusurluluğu nasıl yaratmış olabilir? Her şeyi yaratan insandır ve bunu bilmez. Bilmek istemez çünkü kendisinden korkar, hem de haklı olarak.
Eğer bir gün cidden o hale gelir de aşka inanacak olursam, yarım kilo striknin içer, ağzıma bir kurşun sıkar, aynı zamanda da kendimi bir kulenin tepesinden atarım, sırf hataya yer bırakmamak için.