Dedim ya kimsenin aklına gelmeyen basit şeyler konuşurdu büyük adam.Oysa asıl mesele buydu zaten,hep ıskalandı babam.Leblebi tozuna verilen değer verilmedi onun dehasına.Abarttığımı düşünüyorsanız yanılıyorsunuz çünkü leblebinin bir değeri vardı ve kimse kuruyemişçiye para vermeden çıkmıyordu.Oysa leblebi tozu bazen adam boğuyordu;babamsa hayat saçıyordu yaşandığı her köşe başında.
Büyük yaşadım ancak bunu sadece ben bildim.Çok insana ışık oldum,yol oldum,adam oldum...Hep adam gibi şeyler söyledim ama ne yazık ki her zaman adam olmayanlarca elendim...