📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Deprem, zelzele, yer sarsıntısı... Hepsi de aynı anlama geliyor, gerisi boş laf. Hele yaşayınca; hem de milyonlarca insanla birlikte. Dehşet ki dehşet...
Hayat dedikleri gölge oyunundan ibaret. Renksiz aslında yaşama dair ne varsa. Yüzümüze vuran güneş, sadece içimizdeki karanlıkları dışarı vurmak için var… Bir de için için ağlamak var kendi gölgene sarılıp. Bu istekli bir davranış değil. Elimizde, yüreğimizde kalan tek şey “gölge”miz olduğu için bunu yapıyoruz. Denize düşen yılana sarılır ya işte öyle… Kimseye bağıramıyoruz, kimseye kendimizi anlatamıyoruz. Anlatsak da anlarlar mı ki zaten? Sözlerimiz ve kelimelerimiz var ama gölgemize bile anlatamıyoruz ki derdimizi. Dışarıdaki yalnızlığımızı içimizdekilerle çoğaltmaya çalışıyoruz. Sizli bizli konuşmamın amacı da bu zaten. Yalnızlığımızın ortak bildirisi bu. Kimse bilmiyor… Gölgemiz bile… Geceleri ışıksız uyumamamızın tek sebebi gölgemiz bari terk etmesin bizi. İçimizdeki aydınlığı dışarıya vuramıyoruz madem karanlığımız çoğaltsın yalnızlığımızı…
Fatih Alıç