Hata yapmak fırsatını Adem'e veren sendin.
Bilmedim onun talihinden ne kadar düştü bana.
Gençtim ben ve neden hata payı yok diyordum hayatımda.
#izdihamdergisi
Ne yapıp, ne yapamayacağımız ana babamız ve diğer yetişkinler tarafından bize söylendi. Ne konuda iyi olup, ne konuda olmadığımız hep başkaları tarafından söylendi. Ne beklememiz, neye inanmamız, nasıl davranmamız, ne yapmamız ve ne yapmamamız gerektiği söylendi. Nasıl göründüğümüz söylendi.