aşk ve öbür cinler

aşk ve öbür cinler
@faustusjj
Reklam
"Tek istediğim bu kirli dünyada yaşadığımı unutmak."
"Ağlıyorsun! Ağla! Ağla! Yitirdiğin bunca yıl için ağla!"
"Hayat bir hatıradır. Unutursan ölürsün."
"Sizinle konuşmak hoş bir şey... Tıpkı bir uçurumun kenarında dolaşmak gibi bir şey. İnsan evvela korkuyor; fakat sonra cesaretleniyor."
Reklam