aşk ve öbür cinler

aşk ve öbür cinler
@faustusjj
"Sizinle konuşmak hoş bir şey... Tıpkı bir uçurumun kenarında dolaşmak gibi bir şey. İnsan evvela korkuyor; fakat sonra cesaretleniyor."
Reklam
Romantiğin biri olsa: "Yollarımızın birbirinden ayrılmak üzere olduğunu hissediyorum." derdi. Hâlbuki ben gayet açık söylüyorum; biz birbirimizden bıktık artık.
Umudun ölmesi, insanın ölmesinden daha beterdir.
"İnsanların insanlara güveni kalmayacağına, bu dünyada güvenilir bir insanın bile olmayacağına insanların inanması, insanlığın ölümü demektir."