faysal yalçın

faysal yalçın
@faysalylcn
Aqlêm sivik barêm giran
zinee tu zani bi ez ne be bextim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
vedalarda ağlarız. çünkü biliriz ki vedalaştığımız insan döndüğünde aynı kişi olmayacak .
gün eksilmesin pencerenden yüreğimde eksilmediğin gibi!
Şiir
insan özgür doğar, oysa her yerde zincire vurulmuştur
23 yaşında yaşlanıyorum galiba anıılarım birer birer siliniyor aklımdan çoğu şeyi hatırlayamıyorum artık. sadece hatırlıyormuş gibi davranıyorum.gitiğim en güzel yer nerdeydi bilmiyorum . yediğim en güzel yemek acaba hangisiydi.