Sanırım var olmak için önce yok olmalıydım.
-Sokakta karşılaştığım Goriot Baba sana minnettarım...
-Tam zamanlı abla:-)
-Aklıma esdikçe buraya bir şey ler
yazmayı seviyorum;)
İntihar cüretiyle yoklarım yüreğimin tetiğini bazen.
Gelsen mi diyorum gece gözlüm.
Gelsen de fani dünyamla birlikte ebedi dünyamın da sonu olmasan.
...🖋️
Yaşamak güzel şey doğrusu
Üstelik hava da güzelse
Hele gücün kuvvetin yerindeyse
Elin ekmek tutmuşsa bir de
Hele tertemizse gönlün
Hele kar gibiyse alnın
Yani kendinden korkmuyorsan
Kimseden korkmuyorsan dünyada
Dostuna güveniyorsan
İyi günler bekliyorsan hele
İyi günlere inanıyorsan
Üstelik hava da güzelse
Yaşamak güzel şey
Çok güzel şey doğrusu .
Melih Cevdet Anday