Fadik K.

Fadik K.
Sanırım var olmak için önce yok olmalıydım. -Sokakta karşılaştığım Goriot Baba sana minnettarım... -Tam zamanlı abla:⁠-⁠) -Aklıma esdikçe buraya bir şey ler yazmayı seviyorum;⁠)
Paramedik
Wan
33 okur puanı
Mart 2022 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Fadik K.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·272 syf.··
10 günde okudu
·
2023 12. kitabı
Aziz Nesin
8.9/10 · 8,3bin okunma
Reklam
... Sen hiç, Zihnine çalışmayı durdurmasını Ve uyumana izin vermesini rica ederek Yalvararak, emrederek gece boyunca Dönüp durmadın mı? İyi geceler 1K
İntihar cüretiyle yoklarım yüreğimin tetiğini bazen. Gelsen mi diyorum gece gözlüm. Gelsen de fani dünyamla birlikte ebedi dünyamın da sonu olmasan. ...🖋️
Yaşamak güzel şey doğrusu Üstelik hava da güzelse Hele gücün kuvvetin yerindeyse Elin ekmek tutmuşsa bir de Hele tertemizse gönlün Hele kar gibiyse alnın Yani kendinden korkmuyorsan Kimseden korkmuyorsan dünyada Dostuna güveniyorsan İyi günler bekliyorsan hele İyi günlere inanıyorsan Üstelik hava da güzelse Yaşamak güzel şey Çok güzel şey doğrusu . Melih Cevdet Anday