Sanırım var olmak için önce yok olmalıydım.
-Sokakta karşılaştığım Goriot Baba sana minnettarım...
-Tam zamanlı abla:-)
-Aklıma esdikçe buraya bir şey ler
yazmayı seviyorum;)
Evde duramıyorum, sokağa çıkıyorum, sokakta duramıyorum, öteki sokağa yürüyorum, sonra o sokaktan sonrakine yürüyorum ve insanların yüzlerine baktıkça görüyorum ki ellerine daha cinayet işleme fırsatı geçirmemiş oldukları için pek çok kişi masum zannediyor kendini.