Özgürlük sevgimizde bazı kötü eğilimler yok mudur? Sürüp gitmeyi ne isteyen, ne de becerebilen bir şeye tapınmak da ürkütücü değil midir? Artık özgür olmayan sizler için o her şeydir ;özgürlüğe sahip olan bizler içinse yanılsamadan başka bir şey değildir, çünkü kaybedeceğimizi, zaten onun da kaybedilmek için yaratılmış olduğunu biliriz.